my mami

idag hade jag lite idétorka, och hade ingen aning om vad jag skulle blogga om, förrutom att jag hade det tråkigt som inte kunde köra par idag pga min rygg, höft osv. skit!
men så fort jag kom hem så hade mamma löst det problemet åt mig. hon hade städat hela mitt rum, möblerat om, jag hade fått en till garderob, äntligen! hon hade satt dit massa andra saker jag inte visste jag hade, fyllt upp glasskålar med godis och sorterat ALLT verkligen. till och med mina halsband var isärplockade, det var en massa ljus tända, och det fanns nya tidningar i tidningsstället och såntdär :) Det är vid sådana tillfällen man älskar sin mamma! åh, hon är så snäll!




Kommentarer
Postat av: Jennipher

Vad fint det blev :D jag vill komma hem till dig någon eftermiddag, så där som vi gjorde ett tag.. jag tyckte det var så mysigt.. :) Jag vill igen..

2009-02-02 @ 16:50:25
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0