onsdag

fy fan, den här dagen har kännts så jobbig. inte nog med att jag har stressat, så har jag varit så sönderstressad att jag bara skakat. och jag skakar fortfarande.
på praktiken idag har vi gjort det vanliga, sedan har jag ridit ut tillsammans med kajsa, anna och emelie. och sedan har vi också hunnit med att löshoppa alla fölen. knappt någon lunch fick vi heller, smart då jag också glömt den hemma. imorgon hoppas jag på en betydligt lugnare dag, och att vi kan få sluta i tid.

kvällen har jag spenderat på samma sätt som igår, och sen var vi också hemma hos jonna en stund.
nu är jag både trött, har träningsvärk och mina ögon stängs snart automatiskt. så jag ska göra mig själv en tjänst att gå och lägga mig..

och förresten! jag vet att jag lovat att uppdatera er med bilder, men det får nog bli ett helt inlägg med bilder någon annan dag. jag ska försöka ta mer bilder imorgon, så ni får en massa att titta på när inlägget väl kommer!


Kommentarer
Postat av: Becca

Hej. Jag har just nu en tävling på min blogg. Titta in så får du veta mer! Kram.

2009-02-26 @ 20:19:09
URL: http://miimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0