onsdag

det är konstigt, när claes har sina stunder då han sover längre andra kortare, så är jag precis likadan. det spelar ingen roll om vi sover ihop eller inte. imorse låg jag halvvaken, men han har ändrat fras. förut var det att så fort jag slog upp ögonen var det nu är du vaken, nu sätter jag på tvn. nu har det ändrats till nu är klockan 9, då får jag faktiskt sätta på tvn. vem har sagt att vi blivit pensionärer för det?

mamma ringde imorse, och hon har bokat det mesta angående balen och studenten. skönt att inte behöva tänka på det mer. det enda som faktiskt ligger bland det viktigaste, är balklänningen.. så vi ska åka till blidsberg idag och kika lite :) får hoppas vi hittar någonting fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0