plugg, nu igen..?

jag kom hem ganska tidigt idag, skönt! hade egentligen tänkt åka tidigare, men jag och rebecka satt kvar en stund.
har precis käkat tortillas som varit i ugnen, underbart gott faktiskt. måste göras om!

och imorgon har jag två prov också de ända lektionerna på hela dagen i religion och etologi. i religionen handlar det mesta om dödsstraff, vår syn på det osv. ni såg ju mejlet jag delade med mig av. i etologin som är djurens naturliga beteende har vi prov i deras instingter= fixa rörelsemönster, nyckelretningar och motivation. jag har läst igenom det en gång lite lätt nu under dagen, ska fortsätta senare. hade tänkt ta en tupplur på fem minuter på lilla visan först. jag känner nämligen huvudvärken tränga fram lite smått, mamma eldar så det står härliga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0