pojk-flickig

jag och rasmus har precis bakat en kladdkaka, som blev massa god. Jag anser inte att killar är såå flitiga med det där, det enda som är roligt är tydligen att stå med elvispen, och slicka av all smet.

håller på med bilen där ute nu med jämna mellanrum. orka ha massa skit under naglarna :P haha. skämt åsido. jag kan faktiskt göra det mesta själv, men det är inte så ofta det blir av dock. till våren ska jag allt visa er hur duktig jag är på att byta däck ;) men behöver hjälp att få av vissa av bultarna, ni vet, jag är inte så stor. att jag står där och hoppar på fälgkorset gör ingen skillnad överhuvudtaget. haha.

well well. bilen står där ute och väntar, jaha ja.

Kommentarer
Postat av: Carro

men du tänk på hur mkt projektet har vissat sig i på våra muskler då, kanske kan du klara av det själv...

or not ^^

2009-02-17 @ 20:17:11
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0