Puss!

jag tror i alla fall att mitt religionprov gick hyfsat bra idag, jag skrev så pennan glöd och jag hade jätteont efter. haha. då har man skrivit på flitigt. dock vet jag inte det där med etologin, det var inte riktigt på det sätt alla läst på tror jag.. men men. det går inte att göra någonting åt det nu.
annars satt jag och carro med vår projektredovisning, vet inte om det gick speciellt bra, men vi vet hur vi vill ha saker och ting nu i alla fall. och tur att vi tycker saker lika!

har förresten laddat hem nya msn. det är ungefär samma som när man köpt ny laptop med vista, från xp. det tar ett tag och lära sig detta, tro mig! men det var roligare, lite mer saker man kan pilla med.

Puss! (säger det när någon skriver till mig på msn) haha


Kommentarer
Postat av: jennipher

Haha, det är så mycket bättre än det förra, :D nu ska jag bara se till att inte få virus :D

2009-02-05 @ 14:30:44
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Jenna

2009-02-05 @ 17:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0