snart midnatt

efter turen med frida åkte jag och mamma till stan och gjorde lite ärenden. direkt när vi kom hem så tog vi en promenad på en halvmil, jätteskönt verkligen. fick slänga mig in i duschen och fara iväg för att umgås några timmar med jenny, jesper och hampus. vad vi åt behövs nog inte nämnas här, de flesta vet vad vi brukar hitta på. sen kollade vi melodifestivalen och rosa pantern. hallå allvarligt, hur i helvete kunde "hon med tatueringen med övergångsstället" gå vidare? åh, vi blev sura allihop, vad är sverigefolkets örons problem? allvarligt..

aja, nu har jag kommit hem efter att hämtat bror på vägen. ska försöka sova nu, det brukar ju ta ett tag.. men nu är jag riktigt förbannat trött, så jag hoppas att det går snabbt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0