söndag

jag får väl börja med att ursäkta mig för min dåliga uppdatering i helgen. mestadels för att jag haft annat för mig, men också för att blogg.se inte alltid vill som man själv. men men det är sådant man får tåla.

igår lagade vi god mat, och jag fick ett fint kort med något som tydligen ska föreställa mig? och en nallebjörn av claes. jätte sött!
idag har vi varit en sväng ute i brämhult, och jag och hampus har varit onyttiga. usch, galet. borde inte..
annars har det inte hänt mycket i helgen, inte världens lättaste just nu.

nu ska jag ta en snabb promenad med mamma och hunden, sedan träna. skola imorgon, hela veckan kommer bli så jobbig. =(


Kommentarer
Postat av: Claes

en sväng ute i brämhult?? Det heter en sväng PÅ brämhult.. :P

2009-02-16 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0