tisdag

igår var jag hemma hos mitt hjärta och städade innan han kom hem. skönt att komma hem till något rent :)
 var jag och jonna i stan en stund innan vi åkte hem till henne, åt gott och pratade. pratade nog i några timmar skulle jag tänka mig. det är alltid lika mys, och man tänker tillbaka på alla goda stunder genom gymnasietiden.
åkte sedan hem till hjärtat äntligen! jätteglad att få träffa honom igen :) somnade några timmar, men vaknade och låg och pratade fram till tre. typiskt oss? inte alls.

så idag har vi kollat filmer och bara tagit det lugnt. lagat mat för en gångs skull till och med, weeii. annars har det bara varit mys, får vara försiktig med honom!
njae, nu ska jag smyga ner till sötnosen här bredvid och fortsätta kramas.

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-02-11 @ 07:51:47
URL: http://www.liiiinda.bloggproffs.se
Postat av: Linda

Oj, blev lite fel där =)



Det är skönt att veta att du tar hand om min lillebror!! =) Han ska vara glad att han har dig!!

Jag är glad att han har dig!!



Ta hand om er!



Pöss å kram

2009-02-11 @ 07:53:18
URL: http://www.liiiinda.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0