torsdag

det var sagt att chefen skulle ringt mellan åtta och nio om det blev något jobb. därför blev jag ganska sur av att bli väckt redan strax efter sju, dessutom av mamma och få beskedet att jag ska jobba. man blir liksom besviken, fastän man samtidigt är glad att man får lön. i alla fall lite. väldigt lite! å andra sidan bor jag hemma och kan götta till det lite extra. men antagligen går det väl åt när telefonräkningen kommer, och till bensin.. suck

jobbade till två, så nu ska jag bädda och göra iordning lite i mitt rum innan jag sticker till hjärtat en stund. blir inte långvarigt, eftersom jag och jonna i alla fall ska försöka komma någon vart i vårt arbete..

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: jennie

fin header:)



kramar

2009-02-12 @ 17:49:36
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0