helg

eftersom jag inte ens varit nära en dator på hela helgen, så får ni en sen uppdatering nu. vilket jag vet är tråkigt, men vill ni veta vad jag sysslar med så :)

i fredags blev det utgång på swing. ida corr var ju det, hon var duktig, och vi dansade loss till let me think about it. det var nice. vi hade det trevligt och jag skadade mig inte ens. mina tre flickor fick vara på beredskapen att ta hand om mig om jag hade brutit benet eller någonting.

på lördagen gick vi upp halv 1, vi hann inte äta frukost, utom tog frukosten hos farmor som vi skulle på lunch hos. fick jättegod mat, och fick också den sista skeden jag visste inte ens jag hade de andra elva och dessutom en juicepress från chilli-serien. :) en sak att stryka från den listan.
sedan åkte vi hem till claes pappa där det var kalas. stackars rasmus mådde jättedåligt påvägen hem. får hoppas att han inte blev sjuk!
jag somnade sedan ganska snabbt efter wallander, trött som jag är. undrar hur många timmar jag sover på en helg egentligen :O det är helt sjukt.

idag har jag inte haft mycket annat för mig än att diska och äta frukost. har förresten fått för mig att medwurst och feferoni är supergott ihop med rostad macka. en ny drog?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0