rubrik?

jag har varit orolig hela dagen, men det släppte för några timmar sedan. tänk vad mycket ett samtal och ett sms kan betyda. och de tre orden. ni vet de där magiska sakerna som kan göra ens dag :)

idag har jag städat ordentligt i mina garderober. lägg märke till minA. så nu är det ordning och reda vill jag lova. men det tog några timmar också. provade ingenting, men slängde massvis som vanligt. förstår inte hur man kan slänga så mycket men ändå ha så mycket kvar? helt otroligt. och såklart har man några prislappar kvar på kläderna också.. ah, ni får bilder imorgon på hur det blev. :)

nu ska jag ha liten egentid. ni vet ju vad det betyder, måla naglar och annat skojsigt.


Claes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0