torsdag

känns knappast värt att berätta om min dag idag, eftersom den såg ut som igår. men men. jag har lika mycket träningsvärk som vanligt den här veckan. dessutom skulle vi raka öronen på en häst som skulle iväg och träna idag, och han behövde bremsas, någonting som han inte verkade tycka om något speciellt.. han flög bokstavligt talat på mig, så nu har jag en blå och lite svullen fot också.. men det går över när jag gifter mig, som pappa brukar säga :)

som vanligt har jag varit iväg på eftermiddagen/kvällen som hela den här veckan. kom hem för en stund sedan, och hann kolla slutet på sveriges värsta bilförare. allvarligt talat, det är det värsta jag sett! hur kan folk ens med?! Sedan kan jag slå vad om att det finns en speciell person som gör allting för media. men jag vet inte, att en tjej skulle skämma ut sig sådär medvetet är väl inte heller helt normalt.

jag skulle bara vilja dunka en klubba i huvudet och fått sova några dagar..

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha, jag kollade också på det och jag blir livrädd, tror nog att jag kör bättre bil än dem :P haha

2009-02-26 @ 21:27:29
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0