söndag

kom hem från sofie inatt någongång, det var jätteskönt att få prata lite igår. även om det lätt blir att vi pratar i mun på varandra. så mycket att prata om att det inte blir en enda tyst minut. hehe.
jag var dessutom på väg att inte ens komma därifrån. det hade snöat och kommit ca 1 dm snö, vilket betydde att vägarna inte var plogade, och jag stod dessutom i en uppförsbacke.. men efter massa krångel kom jag äntligen hem till hjärtat, som även han precis kommit hem. äntligen liksom. det hade även varit lite kruxigt för dem på kvällen.
såhär mycket snö har det inte varit på hela vintern!

nu har jag precis lagat mig massa god mat jag har förövrigt fått för mig att avokado är det bästa som finns i hela världen, och jag skulle nog kunna tänka mig att leva på ENBART det. synd att det är så dyrt för så lite mat.. =( och varit ute och gått med mamma och hunden.

nu ska jag slappa, ge er lite bilder från gbg horse show, sedan kolla på irene huss guldkalven. den ska visst vara väldigt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0