tisdag

Min dag idag kan bara sammanfattas likadant som igår. i två timmar slog vi på tappskor, och i två timmar räknade vi foderstater. när man kommer in i diversa, är det verkligen jättekul! när man förstår sig på hur sakerna fungerar och man kan börja tänka själv.

efter skolan började min oljelampa lysa, så fick ta en sväng till micro. och förstår inte, att VARJE gång jag står där, glömmer jag av mitt reg. nr. jag veeet! såå svårt är det faktiskt inte, och det tror jag ni alla kan uttala er om. det är tur man har både föräldrar, vänner och en pojkvän som kan sånt bättre än mig själv. det sistnämnda inte så konstigt dock..


liksom Rebecka, har Carro sin egen stil när hon skor en häst. frågan är hur bra detta hade fungerat på en RIKTIG häst. ;)


en nästintill klar uträkning på en foderstat till ett tunnt fullblod som tävlar lättklass



Kommentarer
Postat av: Carro

hehe men såå illa är det inte, då satt benet ju endå fast och jag stod upp ;P

värre fanns det ju och värre blev det ;P

2009-02-17 @ 20:19:06
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0