10 januari

igår var vi några stycken hemma, som åt smörgåstårta och annat gott. det ÄR den godaste smörgåstårtan jag någonsin ätit, men fan vad jag och hjärtat mådde dåligt sen på kvällen :( kan det vara så, att i detta fall herr och fru smörgåstårta, kanske åt liite för mycket?
vi lade oss vid 10-tiden, och bestämde oss inte för att sova förrän runt halv 2-tiden. vi låg bara och pratade, och pratade. och det handlar inte om att överrösta varandra, utan att ha lugna samtal med mycket leenden och kramar. det tycker vi om :)

imorse vaknade vi ganska sent, men det var helt underbart. gjorde mig iordning och blev upphämtad av sofie<3. det var såå länge sedan vi umgicks, flera år till och med. man längtar tillbaka till livet i samhället en hel del. där fanns allt man behövde. i alla fall som liten. men vi åkte in till stan i sällskap med emma, kollade lite affärer och sånt. och Ida köpte inte någonting 'stolt'. efter några timmar gick vi ut i målsryd och gick en sväng jag och sofie.
får nog börja döpa om alla mina vänner till efternamn istället, i och med att alla verkligen heter samma sak. jag får döpa om dem helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: amanda

Du e dålig på att uppdatera!!! Man hinner tappa lusten och intresset för att fortsätta läsa.

Särpning!

2009-01-11 @ 14:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0