19, woohoo!

jag kan avslöja, att det var TUR att jag stängt av mitt slud på mobilen, till och med vibrationen. för det var inte nådigt med sms som ploppade upp när jag vaknade vid 9.. och jag kan inte vara oförskämd att inte svara.

frukost på sängen fick jag för länge sedan, väldigt tidigt till och med. men både mamma och pappa gav mig ett råd att inte åka till skolan. att det var ett smart val eftersom vägarna var så hala så man nästan bara gled av grusvägen här utanför. det kan man kalla blixthalka, när det är IS över hela vägen..

Nej, nu ska jag öppna mina paket som jag och mamma slog in igår haha) det ska bli spännande att se vad som finns i :P har kommit på att jag vet typ alla mina presenter jag får detta året. och antagligen det mesta tills jag tar studenten. men det behöver inte vara någonting negativt för det, man får ju det man önskar sig. och det är väl huvudsaken?


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis gumman =D

2009-01-09 @ 12:40:56
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Och så ett grattis här..

2009-01-09 @ 13:16:00
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0