<3

igår var vi restaurang och åt, massa gott. vi är så barnsliga också, ingen av oss ville fråga efter notan så vi satt där en bra stund. haha. men vi hade jättemys i alla fall, men när har vi inte det? :)
jag får väl också nämna att hjärtat lovat mig ett gulligt kort, och det fick jag. och tio rosor med världens gulligaste text i kortet som han skrivit. han är bäst ^^

sov hos älsk efter att vi köpt hem en massa godis igårkväll. nu dessvärre har jag mindre tråkigt, sitter i skolan och ska försöka gå och käka nu. sen lite mer projektet, sen test med stefan, och religion. suck. sätt igång.


Kommentarer
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Hej!



Jag har läst din blogg ett tag men har nog inte kommenterat innan... Den är härlig, fin att titta på och inspirerande. Hoppas att du har en härlig onsdag!



Hälsningar

Jana.

2009-01-28 @ 12:49:31
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0