gasen i botten

åkte till skolan bara för att rida en häst idag, vilket iof blev två sedan. däremot kändes det inte bra, jag har inte ridit på år och dar nu känns det som. eller så var det för att jag red coccen som inte alls var sammarbetsvillig idag. eller att jag red kasanova som känns fräschare än förut men som just nu är omusklad och stel efter skadan. charlotte som provade ut sadlar på alla hästarna i manegen sa åt mig efteråt att inte alltid ta så hårt på mig själv. att man inte alltid har perfekta dagar, och sluta se ner på mig själv. och jag vet att det är så. jag veet...

efteråt satte jag och carro oss med projektrapporten igen. vi har inte kommit speciellt långt, haha. men det blir bättre nästa vecka.

och när jag och jonna skulle ta oss hem, så börjar bilfan låta konstigt, varvade upp sig till 3000 varv utan anledning så fort jag tryckte ner kopplingen. Gasen hade hängt sig! jag blev livrädd, försökte ringa människor som kan bilar men ingen utav dem utom EN, verkar inte veta vad man har en mobil till.. det hela slutade med att jag stannade och fick starta om bilfnasket som efter några minuter hade lugnat ner sig. jag tror bara den lille ville framåt. racea helt enkelt, eller vad tror ni? ;)

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Hazze älskar att racea.. Matte är bara dålig på att läsa hans signaler ;) men nu vet du det.. :P

2009-01-16 @ 15:13:14
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0