good morning!

jag och mitt hjärta kikade på björn gustafssons film igårkväll, och den var faktiskt helt okej! kanske snäppet tråkigt att filmen inte var mer än 40 min lång, dem borde lagt in allting i filmen så man slipper gå in på smårubrikerna.
jag har svårt att ställa om mitt dygn ibland, så jag somnade sent för att vara mig och skola. men ändå var jag pigg imorse, tur för mig. däremot var det jobbigt att se hjärtat ligga kvar och kurra ner sig i sängen..

redan på skolan dags för svenska. jag visste att jag skulle köra in i tanten när jag körde om henne..


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller med dig ang. filmen! Bättre om de lagt allt under en och samma rubrik!

Du kommer väl med på söndag på Rs kalas??

kram

2009-01-12 @ 08:00:41
URL: http://www.liiiinda.bloggproffs.se
Postat av: Jonna

vem vart det du körde in i? missade jag det, sov på vägen ner eller nåt..?

2009-01-12 @ 08:41:24
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0