grattis, Sverige!

ibland kan man känna ett "måste-ha-begär". det har jag känt hela dagen idag. jag MÅSTE ha chili cheese! när man tänker på någonting så grymt mycket, så får man nästan panik när man inser att man har körkort, man har bil, man har pengar, och burger king ligger en knapp mil hemifrån.
därför var det extra skönt att jag och josse tog vägarna förbi burger king när vi hade varit på hemmakväll och köpt oss en massa onyttigt godis. sen satte vi oss i spelhallen och kollade hockeyn. det var riktigt länge sedan jag såg en så bra match, helt sagolikt! just därför ska sverige spela jr vm-final! helt otroligt, verkligen. och detta till stor hjälp av hjalmarsson och lasu. det känns naturligtvis jättebra att ha två så stora spelare utlånade i ett litet lag som borås hc. tackar gör vi för detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0