jävla fredag?

jaha ja. den här dagen har varit ett rent helvete verkligen. det började med att jag höll på att försova mig. halkade på isen utanför huset. slog huvudet i bilen. åkte till sörmarken för att hämta jonna när hon var i dalsjöfors. fick åka till dalsjöfors, kom på att jag glömt min dator. fick åka hem, hämta datorn. slog i huvudet i bilen. kom en halvtimme för sent till lektionen. blev avslängd av hästjäveln rätt i "hinderstödet". på jobbet spillde jag ut fullt med choklad på min vita tröja. jag glömde mitt kollegieblock i datasalen på skolan.

suck. dagen har varit ett stort misstag, känns som om jag har allt emot mig idag. dessutom har jag grymt ont i min höft och axel pga att jag blev avslängd. åh, jag orkar inte mer.
och när jag kommit hem till älsk började hans otur. han tappade nycklarna på tårna. jag smittar av mig, så se er för idag. eftersom det blir utgång i kväll tyckte claes jag skulle supa mig asfull, så jag glömmer smärtan. men han antog att jag antagligen skulle bryta benet då. så... nej. jag ska inte supa mig redigt, eftersom vi är bjudna på lunch imorgon, redan klockan ett. det har jag lovat honom, så nu hoppas vi att jag inte bryter benet inatt. ändå. vem fan vet liksom.

Kommentarer
Postat av: eleni

hej! du skrev det i ett inlägg men förstod inte om du menade i butik el via deras tidning :d hehe mvh eleni

2009-01-30 @ 19:03:49
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0