körning

körningen började inte direkt bra idag. vi skrittade ute en sväng i spöregn, innan vi övertog ridhuset från de andra ridande ekipagen. skönt att vara inne kan jag tala om, ändå var vi pissblöta och stelfrusna. det kändes som himlen bara öppnade sig!
körningen gick i alla fall bra tycker jag! Vicky var väl inte direkt jättepigg i början, men det blev bättre mot slutet, och hon kändes riktigt mjuk och fin i slutet på 12-meters volten. jag är så glad efter varje körningspass, det känns så bra!

mina bilder är inte speciellt bra eftersom det skumpade en hel del. men det här är i alla fall Karina. Sarah kör, och Carro är groom. 



Vicky ser ut att bara bestå av rumpa, men det är inte verklighetsbaserat



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, vilka fina bilder! Själv är jag rädd för hästar;-)

2009-01-12 @ 19:48:41
URL: http://indianparken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0