lista över -08

Året nollåtta!
Alla ska svara på nollåttas
svara för att få ett bra år nollnio.

ÅRET
Hur har året nollåtta varit för dig? både fruktansvärt bra, och fruktansvärt dåligt.
Bättre än förra året? beror på hur man ser det, men trots motgångar så måste jag säga JA
Har du träffat några nya vänner? ja
Isåfall vilka? är rädd för att utesluta någon? haha. men några tajtare, några mindre tajta.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? det är då 100 säkert.
Har du flyttat under år nollåtta? ja, hem från strömma.
Har du hittat en ny låt som du älskar? under ett år gör man det självklart.
Isåfall vilken? en hel del.

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollåtta? bara bra
Har du strulat med någon? det borde jag gjort ;)
Har du varit kär? ja
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? ja
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej

SORG & HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord?
nej
Har någon i din släkt avlidit? ja
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? det har jag säkert
Har du varit i slagsmål? ett seriöst, nej.

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar?
ja
Isåfall vad? det finns säkert lite smågrejer här och där ^^
Har du skämt ut dig? det gör jag jämt, tydligen.
Har du ljugit för en vän? hm.. hoppas jag inte.
Har du gjort något dumt mot en vän? troligen, men inget allvarligt
Har en vän gjort något dumt mot dig? ja

SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på?
strömma naturbruksgymnasium
Har någon varit elak mot dig på skolan? beror på hur man ser det.
Hatar du någon på din skola? man börjar undra.
Har du gjort något framsteg? det vet jag att jag har.
har du haft alla rätt på ett prov? det skulle jag verkligen inte tro!


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner?
jaadå
Har du många killkompisar? ja
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän ? ja
Har du gått bakom ryggen på en vän? inte vad jag vet
Har du ljugit för en bästavän? tvivlar jag på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0