lördag :)

vet ni en sak? jag fick med min pojkvän på hockeyn igår. och vad jag förstod, så tyckte han inte det var såå tråkigt ändå. men en gång per år var det ja.. men jag hoppas få med honom fler gånger, men det säger jag inte högt.
hur var det annars? jo, matchen var bra, bhc spelade jättebra men fick två utvisningar för puck över sarg och då passade växjö på att göra ett mål. tyvärr. matchen slutade 4-5 till växjö.

när vi kommit hem kollade vi någon jättebra film på tv, men det gick inte att ligga i hans knä och försöka var vaken märkte jag efter han väckte mig.. sedan låg vi och pratade en massa som vanligt. sista gången vi kollade på klockan var hon över halv fyra.. vi pratade så mycket om oss igår, så det slutade med att han blev tårögd och därför började det rinna tårar nerför mina kinder. vi har gått igenom så mycket tillsammans som stärkt bandet mellan oss såå mycket. jag älskar honom jätte mycket, jag blir tårögd så fort jag tänker på så fina saker han sa igår. han är det bästa jag har.

idag vaknade vi alldeles för sent. usch, shame on us.. jag har fixat disken, har tvättat, tänt i brasan så vi får lite värme, och allmänt småfixat lite här hemma. ska ta ut hunden på en liten promenad nu, sedan blir det träning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu blir jag tårögd, när jag läser vad du skriver! =) Ni är så fina ihop!!!!



Kraaaaaaaaam

2009-01-24 @ 16:16:13
URL: http://www.liiiinda.bloggproffs.se
Postat av: Jennipher

Ni passar super ihop ni två :)

2009-01-24 @ 16:25:26
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Sandra

Tack för din fina kommentar!

2009-01-24 @ 23:24:51
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0