måndag

Igår natt sov jag 13 timmar, inatt bara 6, snacka om omställning :O men det gick bra, jag var pigg och glad när jag vaknade :) dessutom var jag pigg under hela vägen till skolan, ibland känner jag mig bara uuurtrött och får verkligen kämpa med att hålla ögonen öppna.

dagen har hittills varit soft, men det blir en massa plugg senare för mig och carro. när tar den här skiten slut?! tyvärr kommer ju projektredovisningen efter rapporten är färdig. detta är helt sjukt, jag orkar inte mer! dessutom finns det hur mycket annat i skolan som helst som ska vara klart.. funderar på att åka til högskolan någon dag och sätta mig. hoppas på att få mycket arbete gjort liksom. njaa, dags för etologi lektion med Fagge, alltid lika intressant! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0