mörkrädd

jag förstår inte varför, man jag är så grymt mörkrädd!
egentligen förstår jag väl på sätt och vis, men jag fruktar verkligen för när jag måste ut och flytta bilen på kvällarna. jag är till och med rädd för att gå utanför dörren hemma! jag är rädd när hunden är på gräsmattan när det är bäcksvart, och jag inte längre ser henne, jag vågar inte gå för långt från huset och dess ljus. jag är rädd att det ska finnas någon längs knutarna, någon bakom bilen eller i carporten.. carporten är verkligen hemsk. den är upplyst utanför, men längst in är den kolsvart. jag tror mig alltid att det ska finnas någon där. vad händer om det nu skulle vara så? jag hade nog slängt upp benen på ryggen och sprungit in, det är en sak som är säker.

Kommentarer
Postat av: caroline

känner igen mig, jag är också jättemörkrädd! :p

2009-01-15 @ 22:49:51
URL: http://ccaarolines.blogg.se/
Postat av: J e n n y

Jag är också jättemörkrädd!

2009-01-16 @ 19:34:13
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0