onsdag

vårt balans-test med stefan gick ganska bra. men eftersom jag tydligen haft så bra man kunnat förra gången, så var det mer att jag skulle behålla mitt gamla resultat.. och det gjorde jag :) så nu har alltså projektarbetet BARA gått framåt när det gäller resultat. underbart :)

efter skolan åkte jag och mötte anna i stan. vi gick runt och letade efter balklänningar, dock hittade jag inte en enda som jag ville ha. hmpf.. vill verkligen ha den klänningen som jag hittat på nätet, funderar starkt på att köpa den. tyvärr är den väldigt dyr, och då får jag prioritera bort andra saker.. men det löser sig förhoppningsvis. vi bestämde också att träffas imorgon igen för att fortsätta kika. vi får se om det går bättre då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0