onsdag

redan hemma från skolan, lyyx! hade ganska softa lektioner idag ändå, med sovmorgon och allt :)

jag har kommit på att det är bra att ha en mormor som hälsar på i någon vecka. igår när jag kom hem hade hon städat hela min garderob som såg ut som ett bombnerslag. hon hade till och med fått in alla kläder! fattar inte hur hon lyckas. hon lagat all mat, bakar en massa goda kakor, tvättar och städar. man behöver inte bädda sin egen säng, man behöver inte ta upp  kläderna från dagen innan. det är redan gjort när man kommer hem. det är bra att ha en mormor! ^^

förresten, har ni lagt märke till att min pojkvän har börjat behaga att kalla mig "chefen"?

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Haha, vilken lyx.. min gaderob är ostädat, och kläderna flyttar inte på sig själv

2009-01-14 @ 16:03:06
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0