saturday

eftersom vissa låg hemma och var bakis igår, fick jag plötsligt brist på annat att göra. därför städade jag det sista i garderoben och gjorde annan nytta. behöver nog gå igenom hela garderoben på saker jag inte använder snart..
sedan kom älsk, lagade mat och tittade på lets dance. ni vet våra prat-nätter börjar bli överdrivna när han väcker mig för att "han tycker att det är mysigt och roligt att prata med mig". jaja, man ska inte klaga på det, inte alls faktiskt. jag tycker om våra nätter ändå. väldigt mycket faktiskt.

idag vaknade vi eller jag inte innan halv 12, så skönt att få sova ut. har nyss ätit frukost och håller på att sminka mig här om vartannat..

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0