sjuk?

Jag har feber, mitt huvud sprängs snart och jag har prov imorgon. allt känns så oerhört lyckat.. ska kolla igenom skiten en gång, sedan struntar jag i resten. det är bara i fall att jag verkligen åker till skolan imorgon. jag har våra papper i etologin som vi ska redovisa imorgon också, så känner mig ganska tvingad att åka.. ökar dock min feber kommer jag inte att utsätta mig för ett kallt stall, ett prov och en redovisning. well well. jag ska verkligen försöka lägga mig tidigt, kanske redan om någon timme.

Kommentarer
Postat av: jenny

krya på dig:)

2009-01-14 @ 22:05:46
Postat av: Amanda

Hoppas allt blir bättre.

2009-01-15 @ 16:30:42
URL: http://spraygradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0