skoldag suck

ett litet snabbt inlägg bara, har andra saker för mig om en stund.. :)

idag var den jobbigaste skoldagen på länge, vet inte varför.. men kändes verkligen så. hade meningslösa lektioner fram till ridningen för charlotte. vi hade hoppning idag, stannade väl på en meter strecket eller så. hade blondie eftersom vi snart ska ha provet jag och carro. jag hoppas han är lugnare då än idag!! dressyrtestet får ju inte bli drabbat.. :( Synd att Kasanova inte är helt igång än..
Skulle också ridit Kasanova efter, men jag orkade verkligen inte. dessutom visste jag att efter hopplektionen och skolan återstod ännu ett prov, denna gång för Britt. vi skulle tex nå vår maxpuls genom att hoppa hopprep tills vi typ inte orkade längre. mina ben är spaghetti. men britt sa i alla fall att jag har mycket muskler, åh tack för det! :D

nu, väntar baguette med kycklingröra innan jag drar mig. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0