söndag

Igår satt jag och Josse och kollade good luck chuck, och den var ju inte lite rolig ^^ känns strange att jag inte sett sen innan, jag brukar ha sett sådana filmer annars.. men men. alltid kul att se någonting nytt. vi hade det mys tillsammans med hundar, råttor och kaniner i alla fall. och JAA, jag var delvis rädd. haha.
åkte sedan hem till älsk, och får väl säga att jag somnade ganska snabbt efter att jag diskat och röjt upp lite.

det går verkligen i perioder, numera sover vi istället jättelänge. men det är bara skönt, att få sova ut riktigt länge. sedan åkte vi iväg till sparsör och lilla rasmus som idag fyllde 2 år. han växer så fort, allt går så snabbt, och han är så söt! dock var linda sjuk, hon verkade inte alls på topp stackarn :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0