sovdags?

jag och frida satt och pratade, medan hon fick ur sig en massa känslor idag. hon är bra känslig ibland, den tjejen. men jag tycker om henne ändå!
efter besöket hos frida åkte jag hem till C, kollade film och åt gott. kollade på the bank job. mycket bra film om ni frågar mig. dock var den väl egentligen en lite mer "claes film" än "ida film", men jag tyckte den var bra ändå. när jag väl verkligen förstår filmerna, så är dem bra. får väl ta och typ erkänna att claes är smartare än mig i sådana situiationer. om det nu kallas smart att kunna förstå en film?


Kommentarer
Postat av: Jonna

ja visst är den bra? :D

haha, det är inte så svårt att fatta en film bättre än dig eftersom det oftast kräver att du ska se filmen 2 gånger i rad, och att man förklarar för dig båda gångerna.. :P haha. typ Gothica, remenber? men det gör inget, tycker om dig ändå Ida lilla :)

2009-01-22 @ 14:06:17
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0