torsdag!

vår lilla "föreläsning" idag på etologin gick bra, fast det kändes som att de andra djurskötarna hade svarat på ett bättre och annorlunda än min och elins kent? nej, jag vet inte. men illa blev det i alla fall inte :)
på vår arbete med häst lektion fick vi gå igen allting med klippning igen. det var år sedan vi gjorde det, och att klippa en häst är inte såå svårt. så jag fick andra uppgifter istället. som att ta in alla hästarna. suck.
sedan var det naturligtvis provet idag, som visade sig inte ens vara i närheten likt dem papprena vi fick att läsa på. det var bara någon fråga som handlade om det vi läst på. så alla var nog lika kassa idag, de flesta gick mellan 5-10 minuter.

efter skolan satte jag och carro oss och började på vår projekt plan. vi hann inte så långt om man säger så, men vi vet upplägget lite mer nu, det det är väl det viktigaste med skiten antar jag.

jag som hade tänkt göra lite skolarbete idag, kom precis på att kollegieblocket är på skolan. stor idé att vända och åka 7 mil tillbaka nu? nej tack. jag tar med mig det hem imorgon, även om jag inte tror att jag är såå duktig som sätter mig med det på helgen. men ändå.


Kommentarer
Postat av: Carro

känns som den där jälva rapporten aldrig kommer bli klar =(

2009-01-15 @ 18:01:53
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0