torsdag

idag hade jag och carro äntligen vårt ryttartest, som vi har gått och kråmat oss för nu sedan i slutet av vårterminen förra året. och gissa om resultatet hade förändrats? jo, jag hade blivit bättre på dressyren också, men hoppningen?! jag hade högt mig med 9 poäng, helt otroligt. jag blev superglad! dock hade jag velat få ÄNNU mer resultat på dressyren, men men. dessutom stod det att jag hade stolsits ibland, något jag alrig brukar ha annars. efteråt får jag veta att blondies dressyrsadel är för smal och hamnar då i bakvikt. detta gör att man hamnar i stolsits. blev ganska sur att en sadel hade gjort att mitt resultat blev sämre. men men. man ska inte klaga, bara vara glad! :)
var kvar i skolan ett tag, filmade charlotte vår lärare när hon red sin monza. jättefin häst måste jag säga! sedan var det bara jobb på projektrapporten och lite annat skrot.

åkte sedan till stan och träffade Jenny Karlsson och lunchade thai-mat med henne. massa gott som vanligt :) sedan blev det gina, och jag gick som vanligt ut med en påse därifrån.
sitter nu hos Sofie Landén och hon klagar att hon inte vill laga mat ensam. och att jag skulle uppdatera bloggen. så nu har jag gjort det och ska vara till lags i köket. så hon inte blir arg. för det är hon redan ^^ inte på mig dock.

Kommentarer
Postat av: Carro

mm väldigt tur att det är över, och att det gick bättre än väntat. Väldigt nöjd med testet, hehe i alla fall dressyren =D

2009-01-22 @ 19:32:30
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Jonna

du behövde inte gå in igen då för att det tjöt när du gick utanför dörren, bara för att en viss kassörska koncentrerade sig för mycket på en eventuell snattare så hon inte tog ur larmet från en av mina tröjor.. inte alls pinsamt eller så! :S

2009-01-22 @ 20:55:43
URL: http://rum311.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0