onsdag

fick order om att skriva ett blogginlägg, så jag får väl göra detta för att vara till behag.

imorse var det mycket snö hemma, över 1 dm i alla fall. tur att jag hade bilen i garaget, annars hade jag aldrig kommit i tid till skolan idag. det var inte direkt det bästa väglaget ute om man säger så. tog nästan en timme att åka till skolan idag, det kändes oerhört jobbigt. i övrigt har jag haft en lugn dag i skolan idag, jag och jonna har varit iväg och köpt mat. Får väl se om jag är kvar här en stund till, har redan slutat..

Kommentarer
Postat av: Makrill

Hej! Hoppas du får en fortsatt trelig helg! :)

Låter som att du har riktigt mycket snö, kör försiktigt!

2009-01-07 @ 20:24:36
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0