tisdag

förlåt, jag vet att jag inte skrivit någon blogg idag, men det har varit fullt upp, har inte hunnit sitta vid datorn på hela dagen..

har haft fullt med lektioner hela dagen, bara hästämnen dessutom förrutom klassrådet. arbete med häst, körning och hästens utbildning. och idag hade vi parkörning för första gången! det är helt underbart att se två hästar sammarbeta på det sättet ska ni veta. det är nästan så man blir tårögd, förlåt. gud vad töntig jag är.

var hemma hos min C ett tag eftersom jag är glömsk, och behöver någon som tar hand om mig. sen svek ellen, så tur att tommi var på BHC-MATCHEN idag. Jag kan inte förstå hur dem kan vara i sån "upp-och-ner-form" ena matchen är dem URKASSA, andra matchen sätter dem leksand på plats.. och idag. matchen var fruktansvärt underhållande, det var inte en massa slit och släng, utan bra spel, med goda chanser på mål. däremot kan jag inte säga att jag är nöjd med resultatet ändå av matchen i sig. dem borde ha gjort mer mål. dem borde ha spelat ett bättre powerplay. VARFÖR har det alltid avrit svårt för Borås Hockey Club att kunna spela ett bra powerplay? idag gjorde dem till och med mål i boxplay. och DET kan dem? ah, men jag fattar bara inte.. well well, dem vann :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0