söndag

hade besök här igår fram till kvällen, då jag åkte hem till my darling och städade. riktig genomstädning, skönt att det är rent och fint nu :) hann också med att åka iväg en sväng och handlade, och köpte mat. sen blev det wallander-mörkret på kvällen. kan inte rå för att jag älskar wallander-filmerna. dem är mycket bättre än beck och allt det där om ni frågar mig. sen jag däckade så fort jag intog säng-position..

..och vaknade runt halv 12 imorse. vi hade nog kunnat sova hela dagen tror jag. åt nog inte frukost förrän ett eller något. dagarna går så sjukt fort när man vaknar så sent. men ingenting mig emot, jag älskar att sova!


Kommentarer
Postat av: Anonym

"då jag åkte hem till my darling och städade, riktig genomstädning" hahaha jag bara känner för att säga "vad var det jag sa" ;)

2009-01-25 @ 21:52:53
Postat av: Ida

och jag säger bara, varför nämner du inte sitt namn, eftersom jag vet mycket väl vem du är. ingen mer diskussion om detta med dig, jag vet hur läget ligger till, också varför. men det kan du inte förstå. så kiss my ass, bruden. vi ska ha kul på fredag ;)

2009-01-25 @ 22:17:53
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0