torsdag

idag på religionen kollade vi på en skitbra film verkligen. okej, får väl tillägga att jag inte fattade heela innebörden i filmen som vanligt men den här filmen var onödigt svår att förstå. men helsike så bra i vilket fall. den handlade om dödsstraff och lite annat smått och gott. funderar på att ladda hem den, så claes får se en "claes-film" för en gångs skull, där jag redan fattar innebörden och inte behöver fråga.

eftersom jag slutade redan klockan elva, så åkte jag till ellos och jobbade några timmar eftersom det tydligen var kris med personal just nu. skönt att få lite extra pengar, även om det knappt handlar om någonting.
sedan träffade jag anna i stan idag igen och kollade balklänningarna. idag hittade vi finare klänningar, men ingenting som jag nappade på ändå. dock vet jag ungefär vad jag vill ha nu..


Kommentarer
Postat av: eleni

hej! jobbar du på ellos? mvh eleni

2009-01-30 @ 16:35:40
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0