lördag

igår innan hjärtat kom, så lade jag mig i ett bad, och helt underbart var det. har nog inte badat sedan.. ah, jag vet inte när. dock har jag inte den ron att ligga länge i ett kokhett bad, tyvärr. känns som att hela jag ska sprängas av värme.
sedan kollade vi sagan om ringen på kvällen, och var fruktansvärt trött. hoppas jag inte håller på att bli sjuk, sådant orkar jag inte.. :(

jag och min man har också blivit bättre på att sova längre på mornarna, och det är tur det när man är så trött på dagarna. mamma fick stå med maten redan i princip när vi gick upp, stackarn, maten tog närmare tre timmar.. men älggryta, det är värt det!
har just kommit hem från frida, vi har kollat saw 2, och myst. det var ett tag sedan jag såg den nu. 4 år sedan för att vara mer exakt. hunnit med att slänga i mig lite våfflor också, så underbart gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0