jobb, jobb, jobb..

Nu är äntligen min arbetsdag över. jag och simon har busat hela dagen, och det har varit en mysig dag. utöver när vi var ute och gungade i 10-, det hade kunnat vara varmare om fötterna om man säger så. men han skrattade och var glad, och det är väl ändå huvudsaken. dessutom hade han en kramp igårkväll, så jag är ganska förvånad att han varit så glad idag.

jag ska lägga mig så tidigt som möjligt senare, för att vakna upp hyfsat pigg imorgon bitti. jobb då med, på ellos denna gång. det här blev kanske inte det lovet jag hoppats på. tiden har gått alldeles för snabbt, speciellt de dagarna jag haft lediga. men jag kommer inte ångra mig den dagen jag får min lön, det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0