Nytt år för vad?

nyår.. vad är det som är så speciellt med det - egentligen? det finns bara speciella högtider, då det är menat att man ska fira. ska man fira att det är ett nytt år? alla sina "nyårslöften" som jag inte har för att jag skulle sabba det direkt ändå? kommer ni ihåg för 2 år sedan då jag hade som nyårslöfte att inte äta mcd? kommer ni ihåg att jag nästan började gråta och åt det sedan 3 gånger på 2 dagar då istället? Jisses..

Igår var jag, älsk och hampus hos jenny och jesper och firade nyår. åt massa gott jesper är värsta mästerkocken ;) efterrätter och grejer också. och såklart dricka. guitar hero och sing star var på en bra stund på kvällen, vissa gav sig verkligen in i spelet ;) jag gjorde dem en stor tjänst att inte sjunga. jag lovar.
och på tolvslaget fick jag en kyss av min älskade, och blev hemskjutsade på natten. det är väl så det ska vara antar jag :)

vaknade inte förrän jättesent idag, inte C heller. vi brukar inte sova längre än till 9-tiden nu för tiden annars.

well well. prata med mamms nu, sedan drar jag iväg igen.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0