weekend :D

den här veckan har bara flugit iväg, helt otroligt! ändå har jag varit i skolan längre än vanligt om dagarna. just för att försöka bli klar med den där rapporten. det känns skönt att det äntligen är helg och att  man har två dagars ledighet framför sig :)

på narutbruksprodukterslektionen, långt ord det där, så hade vi någon "fisk-dag" så vi lagade bara en massa fisk och allt som hör till. men jag tycker tunnbrödsrullarna var godast, med min och sofias blåbärssylt på. det äger! ;)

jag tänkte jag skulle ta hand lite om mig själv nu en sväng såhär in på förmiddagen. inte ofta det hinns med, men nu har jag gott om tid :) ska kissa hunden först bara, hon är ju nästintill naken nu förtiden också, så täcke är ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0