Extra sovmorgon

Jag får sms.

'ett nummer': God morgon! Sover du? ;) //Carro
Jag blir förbannad att jag får sms men läser ändå. Tänker, vem fan är Carro?! Blir sur och försöker somna om. Ögonlocken fullkomligt flyger upp, jag vänder mig om på en hundradels sekund. Fan, jag skulle gått upp för 50 minuter sen..

Idag var det första dagen någonsin som jag försovit mig till ett jobb. Och till att hämta en arbetskollega på vägen dit. (jag borde väl ha förstått att jag ändå hade annat för mig och lade mig så jävla sent) Men från att sova, så var jag på 10 minuter nere i stan. Det ni ;)

Vem tror ni drack kaffe och redbull om vart annat och blev kallad duracell resten av dagen?


Kommentarer
Postat av: Yohanna

gud vilken girlygirly blogg! love it so much :) så himla fin o fräsch design.. gjort den själv? xoxo

2009-07-14 @ 20:07:52
URL: http://yolife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kikar in, hoppas du haft en bra dag =)

2009-07-15 @ 01:41:22
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0