Freebra of Sweden

Jag har införskaffat mig den nya Freebraa of Sweden, och måste säga att jag har lite blandade känslor. Första gången jag använde den var den svår att veta exakt hur den skulle sitta för att den skulle sitta bra. Detta i kombination till att man blev varm och svettig slutade med att jag fick placera om den med jämna mellanrum.
Men när man väl lärt sig att sätta fast den ordentlige (och tar hand om den på rätt sätt) så måste jag säga att den är en superbra och håller sig verkligen fast!
Superbra om man har tubtopslinnen, klänningar med djup urringning i rygg och andra klädesplagg där man vill dölja band och liknande!



Har ni provat den?

Kommentarer
Postat av: nenne

Jag har ingen aning det var rätt många olika iaf :p

2009-07-29 @ 18:12:50
URL: http://neennii.blogg.se/
Postat av: SNAADRAA

Jag köpte en sån bh till min balklänning, och jag tycker den funkar jättebra. Så länge man har nån tröja eller klänning som lixom trycker åt den lite där framme iaf... Funkar nog inte lika bra med oversize t-shirts alltså :P hehe

2009-07-29 @ 18:56:57
URL: http://snaadraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0