Måndaaag

Denna arbetsdag har varit full av skratt. Dagen gick alldeles föör fort nästan. Antar att det var för att vi hade så mycket att göra, och inte hade en lugn stund. Och vi kom på att jag och Carro inte ska gå ihop, det blir bara massa fnitter och folk runtomkring börjar också skratta. Frågan är ju om jag bara skrattar, eller om jag skrattar åt Carros skratt? haha.

Efter jobbet åkte jag till stan och åt lunch på orion. Detta också med mycket nice sällskap! Hade det riktigt trevligt i 2-3timmar med mycket skratt, framtid och minnen. Jag vet inte vad jag mer ska säga. Lost kanske.

Sedan blev det i alla fall IFE tillsammans med Frida och Henke. Träffade också Jennifer, C.Badh, Assar och Tommi på samma ställe. Nice shit! Matchen började icke bra för fem öre. Men IFE arbetade upp sig, och vann med 3-0! Helt klart ett godkänt betyg på en bra match! Värt aaaaalla de pengar jag lade ut på min biljett ;)

Ni får leva med att jag inte uppdaterar för detaljerat.
Godnatt folk, imorgon är det upp tidigt - igen. Imorse var jag i alla fall pigg och på underbart glatt humör. Ni vet när man skuttar ur sängen, greppar bilnycklarna och glömmer resten.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men ja vet redan allt å behöver inte så mkt detaljer ;) hihi

2009-07-06 @ 23:23:26
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0