Små milstolpar

Jag kan hålla med om det Vickan fick fram i sitt tal på studentdagen, att det är inte alla stora saker som sätter spår i ens hjärta, utan de där milstolparna på vägen dit. Alla småsaker som man tagit för givet, som man liksom inte alltid tänker på. MEN som man ler åt när man tänker tillbaka på hur det var just då.


linn säger:

som att gå hem från skolbussen typ

alla kvällar vid kiosken o målevi

du vet

såna småsaker som egentligen inte var något annat än vardag

- Ida Nilsson l Vaaarberg ♥ säger:

nej det är faktiskt sant

linn säger:

ja wtf

jag saknar till o med dig

- Ida Nilsson l Vaaarberg ♥ säger:

:O :O

vad händer liksom

linn säger:

världen går under


Världen borde inte gå under för att en vän saknar en.


Kommentarer
Postat av: linn

naaw.. jag fäller nog en tår tror jag. snyft

2009-07-21 @ 00:11:35
Postat av: Kicki

Man ska ta vara på det man har och erbjuds. Jag tänker aldrig mer i mitt liv lämna dig <3

2009-07-21 @ 02:43:31
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0