Tisdaaag. eller onsdag kanske till och med..

Nu behöver jag sööömn.. shit, jag är så jävla trött. Är just hemkommen från Kim, och ska nu bevisa för Kicki hur bra minne jag har. Nu ska vi se.

Det var menat att denna dagen skulle bli en repris, det gick. Nästan =)
Tila Tequila idag också, självklart. Hallin, Adde och Köff kom och joinade på en kaffe. Sedan åkte vi till Norrmalm för att fortsätta dagen som igår. Satt hemma hos Isak med Hgren och Mikael och spelade kort. Jag och Kicki delade på att vara neger i över 2 timmar. Och vem satt med vinsten tro? Hmm..
Drog vidare till Brämhult och Kim. Var ganska mycket folk där.. Bla Raaban, Izko, Playmate, Alex från secondtunes mfl. (Kicki, orkar inte. haha) Satt ute i partytältet och frös en bra stund. Tur man har en Kicki som värmer i nödsituationer<3

Njae, jobb om 3 timmar. Snart får jag och mina vänner börja ha "delad vårdnad" om dem här redbullen..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Duktig Ida du missade ju bara hela 3 stycken haha =)<3

2009-07-15 @ 02:15:07
URL: http://kristinschelin.blogg.se/
Postat av: Justine

Söött blogg! Hoppas att du har haft en fin dag:)

2009-07-15 @ 22:25:28
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0