Söndag

Dålig uppdatering nu igen, jag vet. Men det åskade och blixtrade om vartannat här i fredags, så jag och C.S bestämde oss för att det var nog bäst att stänga av datorerna. Menar du det eller? :O herregud, det blixtrade och åskade jag vet inte huuur länge! Jag var livrädd, tur jag hade någon här hemma att krama, även om han var ännu räddare. haha. Man kan ju undra hur man kan tro att blixten/åskan ska komma in genom ett öppet fönster? Brorsan är nog räddare än mig, dock har han ju verkligen anledning till det!

Senare på kvällen blev det stan och träffa lite folk och så. Sedan myste vi här hemma. Vi lagade maten till familjen och satte oss sedan och tittade på Sunes sommar. Det är min och hennes älsklings-sommar-film! Vi skrattar nonstop. Kanske också för att nästintill är min familj det handlar om!

Igår fick jag gå upp tidigt - jag som hade velat sova ut! Det blev Varberg och Apelviken hela dagen. Jätteskönt verkligen, man fick nästan lite utomlands känsla. Det var precis lagom varmt och jag fick ta mina första dopp på svensk mark. Jag vet att jag är seg. Vi åkte ett gäng på 11 pers, och blev där nere 7 till. Trevligt =) Gjorde ett besök till farmor i deras stuga när vi ändå var nere, och på 3-4 minuter fick jag sträck! Va fan, kunde man inte fått den färgen INNAN man satte på sig överdelen?! Ränder är det VÄRSTA jag vet!

Nej, nu kanske det är dags att gå och äta frukost? Om mamma inte har börjat laga mat då vill säga =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0